Prev Next

Zostań mistrzem content marketingu i zgarnij pieniądze!

Od 2012 roku piszę na tym blogu m.in. o content marketingu, starając się pokazywać, że choć wartościowe treści wcale nie są takie tanie, to jednak można traktować je jak inwestycje, przynoszące realny zysk. Teraz, dzięki Mistrzostwom Content Marketingu, twórcy profesjonalnych treści, mogą wygrać nawet 2,5 tys. zł.

Magazyn „Marketing&Biznes” organizuje pierwsze w Polsce Mistrzostwa Content Marketingu. Celem imprezy jest nie tylko wyłonienie najlepszego w Polsce autora treści, ale przede wszystkim szerzenie wiedzy i komunikacji marketingowej. Konkurs składa się z dwóch etapów: wybory internetowe i głosowanie jury. Aby wyrównać szanse, uczestnicy mogą startować w Mistrzostwach w dwóch kategoriach: Freelancer oraz Firma. Każdy z nich powalczy o prestiżowe nagrody, którymi są: tytuł najlepszego autora, nagrody pieniężne (1500 zł dla Firmy oraz 2500 zł dla Freelancera) oraz pakiet reklam i szeroka promocja. Imprezę uzupełnią efektywne warsztaty.

Zgłoszenia do udziału w Mistrzostwach Content Marketingu, które odbywają się pod patronatem bloga TrescJestNajwazniejsza.pl, przyjmowane są do 30 września, a wyniki poznamy 15 listopada 2016 roku.

Więcej informacji na stronie: http://mistrzostwacontent.pl/

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.