Prev Next

WIDEO: MediafunLab czyli jak się wybić na YouTube oraz jak dzięki vlogowaniu zbudować swoją osobistą markę

Karol Paciorek, Włodek Markowicz, Kuba Jankowski, Cezik, Łukasz Jakóbiak podczas MediafunLab.

Rock i Rojo, Cezik, Kuba Jankowski i Adam Drzewicki („Matura to bzdura”), Włodek Markowicz, Karol Paciorek („LekkoStronniczy”), Krzysztof  Gonciarz (Wybuchające Beczki), Łukasz Jakóbiak (20m2 Łukasza), Kuba Górnicki (podrozniccy.com) i wielu innych niezwykle ciekawych gości, pod czujnym okiem Maćka Budzicha (Mediafun.pl) rozmawiali o vlogach, vlogosferze, przyszłości wideo w sieci i o tym jak się wybić na YouTube.

To chyba pierwsze, tak duże spotkanie osób tworzących vlogi oraz formaty wideo na potrzeby sieci. W „Teatrze Kamienica” w Warszawie, gdzie odbyła się konferencja MediafunLab, można było spotkać bardzo wiele osób, które są nam doskonale znane z YouTube, poczynając od tych, których materiały wideo są oglądane po kilkaset tysięcy razy, kończąc na tych mniej znanych, początkujących, albo dopiero planujących rozpocząć swoja vlogową przygodę.

Jeśli w konferencji nie uczestniczyliście, znajdziecie w sieci wiele relacji wideo z tego ciekawego wydarzenia, bo przecież jak na konferencję dla vlogerów przystało, każdy jej uczestnik wyposażony był w kamerkę i kręcił wszystko oraz wszystkich.

Jeśli wszyscy, więc i ja :) Dlatego poniżej możecie zobaczyć część pierwszą tego materiału. Rozpoczyna się on krótką prezentacją pierwszej dużej kampanii z udziałem polskich vlogerów: Rocka i Roja, którzy podczas tegorocznych wakacji byli wraz z marką Żywiec Zdrój w USA.

Jakie podstawowe wnioski z tej konferencji moim zdaniem wyciągnąć można?

  1. Wideo będzie rosło, dlatego warto w ten obszar inwestować, jeśli nie pieniądze to przynajmniej czas.
  2. Są już w Polsce vlogerzy, którzy żyją ze swojego vlogowania (w sposób pośredni lub bezpośredni).
  3. Vlogować – nie oznacza pokazywać tylko i wyłącznie swoją twarz (dlatego i w tym wideo widzicie na początku moja twarz, a później konferencje, bo jakoś średnio widział sens opowiadać Wam o tym co widziałem i słyszałem).
  4. Nie ma jednej, zawsze skutecznej recepty dotyczącej tego jak wybić się na YouTube (choć oryginalność i naturalność kilka razy podczas konferencji padała z ust prelegentów i panelistów).
  5. O tym jak vlogowanie i YouTube może pomóc Wam w zbudowaniu osobistej marki przeczytacie w przygotowywanej przeze mnie książce o personal brandingu, która ukaże się jeszcze w tym roku.

Zatem do kamer!

PS: Warto także zwrócić uwagę na to co powiedział Maciek Budzich (organizator MediafunLab). Wielu jest twórców lekkich, śmiesznych, rozrywkowych form wideo w internecie, które faktycznie mają bardzo dobrą oglądalność. Trudniej jednak znaleźć tych, którzy tworzą wartościowe, merytoryczne materiały (choć te oczywiście wielką popularnością się nie cieszą).

Treść Jest Najważniejsza :)

Robert Stępowski

Maciek Budzich (Mediafun.pl) organizator MediafunLab

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.