Prev Next

Trzy (cztery) przykłady innego podejścia do reklamy

Mural. Piwo Żubr

Mural. Piwo Żubr

Reklama jest nudna. Reklamy jest zbyt dużo. Reklama jest wszędzie i każda kolejna jest podobna do poprzedniej. Nie zauważamy już reklam. Ale przecież można inaczej, choćby odrobinę.

Ten blog jest przede wszystkim o treści, a nie o reklamie. Content marketing to przyszłość i tego będę się trzymał.

Trudno jednak nie mówić we współczesnym świecie o otaczającej nas z każdej strony reklamie. Ona była, jest i będzie (w różnej formie, ale jednak).

Chciałbym Wam pokazać trzy reklamy, które ostatnio zwróciły moją uwagę i jedną nieco starszą, ale o niej też warto pamiętać.

International Folk Meetings Małopolska (Myślenice)

Poniżej bardzo ciekawy filmik (z obszaru mojego ulubionego marketingu miejsc), który został wyprodukowany przez grupę młodych ludzi, bez wielkiego, agencyjnego budżetu. Po raz kolejny, potwierdza on zasadę, że pomysł jest najważniejszy. Wideo „hula” doskonale w internecie i spełnia swoją podstawową rolę, czyli promuje.

Przy Chmielnej głupio nie wypić

To ogromny mural na ścianie byłego Traffica. O reklamowych muralach już kiedyś pisałem. Tym razem ten nośnik wykorzystali producenci piwa Żubr. To, co widzicie jest namalowane na ścianie budynku.

Mural piwa Żubr. Warszawa

Mural piwa Żubr. Warszawa

Biedronka i S(yz)yf

Aktualnie pojawiły się billboardy promujące płatności kartą w sieci sklepów Biedronka (pierwsza odsłona tej kampanii). A zapewne około 2 lat temu NSZZ Solidarność przeprowadził podobną kampanię, kiedy to SYF zmienił się w Syzyfa. Oczywiście podobnych kampanii mamy aktualnie bardzo dużo. Nawet niedawno województwo Lubelskie promowało się w podobny sposób.

Kampania Biedronki

Kampania Biedronki

Syf/Syzyf

Syf/Syzyf

Więcej o skutecznych i nieskutecznych działaniach reklamowych jeszcze w tym roku w przygotowywanej właśnie przeze mnie książce. Się pisze :)

Robert Stępowski

Okładka mojego magazynu "MarketingMiejsca.com.pl"

Okładka mojego magazynu „MarketingMiejsca.com.pl”

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.