Prev Next

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś.

Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim (w październiku 2000 roku). Później zakochałem się także w marketingu miejsc.

Żyję tym co robię. Robię, to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym
i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

Dotychczas w prasie i internecie zostało opublikowanych około 3 tysięcy moich tekstów.

Pisałem m.in:

  • o mediach w „Rzeczpospolitej” i Wirtualnemedia.pl;
  • o inwestycjach w polskich miastach do Onet Biznes;
  • sprawami szeroko rozumianego samorządu zajmowałem się w Infor Ekspert.

W Radiu Dla Ciebie – kierowałem działem on-line.

Jako 24-latek zostałem kierownikiem tygodnika „Nasze Miasto” w Ciechanowie (Grupa Wydawnicza Polskapresse), a wcześniej przez 4 lata szefowałem i prowadziłem (pokazując swój pyszczek w TV) program lokalny w Rawie, Łowiczu i Sochaczewie.

O marketingu miejsc przez niemal rok pisałem do magazynu BRIEF, później do miesięcznika „Rynek Turystyczny”, natomiast w latach 2014-2016 do Pisma Samorządu Terytorialnego „Wspólnota”, które jest czytane przez ponad 90% samorządowych liderów.

Prowadzę wykłady i prelekcje o marketingu terytorialnym oraz brandingu osobistym i sile content marketingu. Vloguję i bloguję.

Napisałem trzy książki o marketingu terytorialnym „Inny świat, czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc” (2012 rok),  ”Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” (2014 rok) oraz „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?” (2015 rok). Jestem współautorem dwóch części „Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego”.

Jesienią 2014 roku ukazała się moja książka „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk„, którą można kupić w Empikach i dobrych księgarniach na terenie całego kraju. W publikacji tej znajduje się duży rozdział poświęcony personal brandingowi i rozmowy na ten temat z blogerami: Tomkiem Tomczykiem, Maćkiem Budzichem, Jackiem Gadzinowskim, Przemkiem Pająkiem, Andrzejem Tucholskim i Krzysztofem Lisem.

Jesienią 2015 roku na rynku pojawiła się moja książka „Jak osiągnąć sukces” – oczywiście w biznesie – poświęcona głównie temu jak budować swoja markę osobistą prowadząc swoją mała firmę, często tylko jednoosobową działalność gospodarczą.

Zaś „Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja” to moja książka z 2016 roku i ona, jak można się domyślać, poświęcona została trendom w marketingu (polecam: KomunikacjaMarketingowa2030.pl).

Jestem twórcą serwisów www.MarketingMiejsca.com.pl oraz www.KochamRawe.pl

Piszę od wczesnego rana do wieczora. Uwielbiam chodzić spać o godz. 22 i wstawać około 4-5 rano, aby rozpocząć pracę – czyli pisanie.

Od 2010 roku prowadzi wydawnictwo ROSTER (print i online) oraz agencję doradczą, a od 2012 roku piszę tego bloga.

Więcej o mnie na znajdziesz na LinkedIn.

Treść Jest Najważniejsza – to moje motto.

Zapraszam: http://www.facebook.com/TrescJestNajwazniejsza

PS: Dołożę wszelkich starań, aby nie tylko teksty były mojego autorstwa, ale także zdjęcia i wideo.

PS2: Będę kasował wszystkie komentarze, które w mojej, subiektywnej ocenie, będą pozbawione walorów merytorycznych, albo nie będą po prostu mnie bawić.

O moich, niektórych, doświadczeniach zawodowych przeczytasz także w tekście „Co uświadomił mi Andrzej Tucholski?”

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.