Prev Next
08th lut 2015
Jarosław Kulczycki i Łukasz Warzecha "Z dnia na dzień" TVP Info (7.02.2015r)

Ostre starcie Jarosława Kulczyckiego z Łukaszem Warzechą w TVP Info. Emocje sprzedają się najlepiej

„Pan bierze pieniądze za udział w kampanii wyborczej Andrzeja Dudy? Bo to nie są słowa godne dziennikarza tylko propagandysty” – stwierdził Jarosław Kulczycki, prowadzący program „Z dnia na dzień” w...

07th lut 2015
Książki to moja największa słabość.

Jestem uzależniony. To silniejsze ode mnie

Wielokrotnie mówiłem sobie dość. Setki razy zapewniałem, przede wszystkim siebie, że to już ostatni raz, że potrafię być stanowczy i konsekwentny. Niestety. Nie potrafię. Choć wciąż niezdiagnozowane, to musi być...

06th lut 2015
Raport "Miasta prestiżowych eventów".

Dotrzeć z komunikatem do 98% grupy docelowej – bezcenne

Jak skutecznie dotrzeć do grupy docelowej? Jakich narzędzi użyć? Ile wydać pieniędzy, aby komunikacja była efektywna, a przy tym nie przeinwestować i nie doprowadzić się do bankructwa? Powyższe pytania zadaje...

04th lut 2015
Portal miejski Wroclaw.pl

Wroclaw.pl: ambitne plany, trudniejsza realizacja

Własne media. Zachęcam do ich posiadania i budowania tych wszystkich, którzy chcą, aby ich głos był słyszalny w przestrzeni publicznej. Oczywiście zawsze trzeba pamiętać o tym, aby medium, które tworzymy...

22nd gru 2014
Jak się motywować do pracy, nie wychodząc z domu?

Jak samemu motywować się do pracy?

Budowanie własnej marki, ale i prowadzenie własnej działalności, nie wymagającej wychodzenia do biura, sklepu czy warsztatu. Wymaga natomiast ogromnej samodyscypliny. Wiem co mówię, gdyż zazwyczaj sam pracuję w domu. Kiedy...

09th gru 2014
Jedynka Kuriera Szczecińskiego (9.12.2014)

Co się dzieje z naszą prasą regionalną?

Ile gazet upadnie w 2015 i 2016 roku? Nawet uruchamiając nowe tytuły prasowe, nikt już nie tworzy kilkusetosobowych (czy minimum kilkudziesięcioosobowych redakcji) i nie można się temu dziwić, gdyż sprzedaż...

08th gru 2014
logo gazety wyborczej blog o mediach Tresc Jest Najwazniejsza

„Gazeta Wyborcza” szuka kasy w regionach

Kiedy szukamy oszczędności to co robimy? Tniemy koszty! Zwalniamy ludzi, pozbywamy się kosztownych w przygotowaniu mutacji (teksty, skład, blachy, papier, dystrybucja). Kiedy okazuje się, że takie działania nie ratują biznesu...

07th gru 2014
Maciej Tesławski & Partnerzy "Praktyka brandingu".

Niezwykłe spotkanie, fantastyczni goście i książka, którą warto mieć

Już dawno (chyba) w warszawskim Empiku, w tym samym czasie nie było tylu wybitnych specjalistów od marketingu, co kilka dni temu. A to za sprawą nowej książki „Praktyka brandingu” Macieja...

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.