Prev Next
06th lut 2016
Czy to co robisz, daje ci szczęście, a przynajmniej spełnienie? A może nie lubisz: poniedziałków, wtorków, śród, czwartków i piątków? (grafika zapożyczona).

Jak osiągnąć sukces? Co zrobić, by być szczęśliwym?

Jeśli potrafiłeś odpowiedzieć sobie na te pytania, to jesteś już na dobrej drodze, aby osiągnąć „swój sukces” i „swoje szczęście”. Ja odpowiadam sobie na te pytania każdego dnia i chyba...

31st sty 2016
Storytelling czyli siła opowiadania angażujących oraz zrozumiałych historii

Storytelling, czyli kto doskonale potrafił opowiadać o swojej marce?

Marki muszą nauczyć się o sobie opowiadać. Co do tego nikt nie ma wątpliwości. Jak jednak opowiadać ciekawie, wciągająco, a co najważniejsze zrozumiale? Skąd czerpać wzorce i inspiracje? Do niedawna...

24th sty 2016
Jak pisać, aby napisać?

Gwałt o czwartej nad ranem

Ostatnio praca w nocy, a zwłaszcza nad ranem źle w Polsce się kojarzy. Ja, niestety, inaczej nie potrafię pracować. Choć wstać to jedno, a zmobilizować się do pracy, to zupełnie...

01st sty 2016
2015/2016

Bardzo subiektywny wpis podsumowujący 2015 rok, telewizyjne imprezy Sylwestrowe i o planach na 2016 rok

Czas podsumować to, co się wydarzyło w czasie ostatnich 12 miesięcy i pomyśleć o tym, co wydarzyć się może w najbliższej przyszłości. Podsumowanie 2015 roku Nie udało mi się zrobić...

23rd gru 2015
10 książek o marketingu (biznesie), które warto przeczytać

10 (czyli 11) książek o marketingu na Boże Narodzenie, których być może nie udało Ci się przeczytać w ciągu roku

Jeśli zajmujecie się marketingiem (szeroko rozumianym), to na pewno w czasie roku nie mieliście czasu, aby przeczytać wszystkie – ciekawe – książki, które ukazały się w mijającym roku na polskim...

15th gru 2015
R. Stępowski "Jak osiągnąć sukces"

Jak osiągnąć sukces? Książka, która właśnie trafiła do księgarń

„Siedź cicho, rób swoje, a na pewno cię dostrzegą i docenią” – jakież to nasze, polskie, w pewien sposób urocze i zupełnie nieprawdziwe. Tak często mylnie uważamy, że pokora stoi...

06th gru 2015
10 przykazań personal brandingu.

Dekalog czyli 10 przykazań personal brandingu

Jak zbudować swoją osobistą markę? Jak być docenianym i pożądanym pracownikiem, partnerem biznesowym, czy cenionym ekspertem, z którym wiele osób, firm i instytucji chce współpracować. I co najważniejsze co zrobić,...

02nd gru 2015
Content marketing czyli kiedy treść jest skuteczna?

Content marketing. Czujesz, że ktoś Cię oszukuje?

Pisz, nagrywaj, publikuj… zdobądź rzeszę fanów, wyznawców, klientów. Wystarczy, że będziesz tworzył dużo wartościowych treści, będziesz robił to systematycznie i przez wiele miesięcy, a sukces masz zagwarantowany! Nie masz wrażenia,...

Pages:«1234567...23»

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.