Prev Next
09th mar 2014
Informacja o gazecie "MarketingMiejsca.com.pl" na PRoto.pl

Gazeta „MarketingMiejsca.com.pl” poszła do ludzi

Wysyłka gazety „MarketingMiejsca.com.pl” zakończona. Teraz spokojnie można oddać się blogowaniu, ale nim to nastąpi słów kilka o mojej gazecie poświęconej marketingowi terytorialnemu. Tego się nie spodziewałem, w dniu w którym...

19th lut 2014
Jacek Kotarbiński i jego "Sztuka rynkologii".

„Sztuka rynkologii”. Kawał dobrej książki o polskim marketingu

„Zatrudnianie ludzi do komórek marketingowych odbywa się często po kądzieli, po znajomości albo z polecenia”. Znam to doskonale. Jak widać Jacka Kotarbińskiego, autor książki „Sztuka rynkologii”, wie o czym pisze....

14th lut 2014
Okładka "Newsweeka", od której rozpoczął się medialny szum wokół Wojewódzkiego

Kontrowersje sprzedają! Wie o tym Wojewódzki i wciąż skutecznie promuje swoją audycję w Radiu Rock

Jeśli jesteś nudny i bark ci wyrazistości na pewno nie przebijesz się do mediów. Kubie Wojewódzkiemu na pewno wyrazistości nie brakuje. Dzięki swoim kontrowersyjnym działaniom piszą i mówią o nim...

07th lut 2014
Praca i płaca w mediach.

Co ludziom się wydaje, że wiedzą o współczesnych mediach i dziennikarstwie?

Wiedziałeś, że w mediach nie obowiązują zapisy kodeksu pracy: wolne weekendy, etaty, najniższe krajowe wynagrodzenie? W banku, czy sklepie nawet na najniższym stanowisku masz jakąś umowę i wynagrodzenie, w mediach...

28th sty 2014
Grzegorz Kosson "Podaj dalej...". Wydawnictwo: Słowa i Myśli.

Mistyczne marki Grzegorza Kossona, czyli rzecz o storytellingu

Wreszcie coś, czego mogłem się spodziewać po książce Grzegorza Kossona „Podaj dalej”. Przecież to strateg. Twórca historii. To nie zwykły marketer. Jego książka nie mogła być zwykłym zbiorem rad i...

27th sty 2014
Pierwsza gazeta o marketingu terytorialnym "MarketingMiejsca.com.pl"

To będzie najlepsza gazeta o marketingu!

Ciężko pracujemy nad przygotowaniem najnowszego wydania gazety „MarketingMiejsca.com.pl”. Zadbamy o najwyższą jakość publikowanych w niej tekstów. Na blogu informacje mogą przeplatać się z moimi opiniami. W gazecie podział jest jasny....

25th sty 2014
Schematy i łamanie konwencji w budowaniu swojej zawodowej marki

Schematy i łamanie konwencji w budowaniu swojej zawodowej marki

Co jest lepsze w budowaniu swojej zawodowej marki i pozycji: działanie standardowe – schematyczne, czy kreatywność, aż do granic i łamanie utartych konwencji? Każdy pracodawca, o ile pracujesz w marketingu,...

21st sty 2014
W styczniu 2014 roku kanał AbstrachujeTV osiągnął milion subskrybentów.

O czym pisać w Internecie? Najlepiej o Internecie

Większość portali zarabia na klikaniu. A co poza sexem (w tym gwałtem) i wypadkami samochodowymi, a także drobnymi głupotkami, klika się najlepiej? Wszystko co dotyczy Internetu i ludzi go tworzących....

Pages:«1...78910111213...23»

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.