Prev Next

Ogromna radość napełnia me serce, gdy myślę o komunikacji marketingowej 2030

"Komunikacja marketingowa 2030" Robert Stępowski

„Komunikacja marketingowa 2030″ Robert Stępowski

Cieszę się ogromnie. Podniecenie, radość i oczywiście nutka obawy. To chyba główne emocje, które towarzyszą mi na dwa tygodnie przed premierą mojej najnowszej książki „Komunikacja marketingowa 2030”.

Moja najnowsza książka „Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja”, swoją oficjalną premierę będzie mieć 14 kwietnia, podczas warszawskiego kongresu Case Open. Zresztą tego dnia trafi ona również na półki dobrych księgarń w całej Polsce.

Jak dobrze wiesz, nie jest to moja pierwsza książka. Głównie pisze o marketingu terytorialnym, ale w 2014 roku wydałem książkę „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”, w której dużo uwagi poświęcam budowaniu marki osobistej oraz promocji firmy, czy też organizacji. Zaś w książce „Jak osiągnąć sukces” skupiłem się przede wszystkim na budowaniu marki osobistej, głównie tych osób, które prowadzą swoje małe, jednoosobowe firmy. Staram się w niej odpowiedzieć na pytanie jak jednocześnie budować markę firmy i markę osobistą, a przede wszystkim wykorzystywać efekt synergii wynikający z połączenia tych dwóch marek.

O czym jest „Komunikacja marketingowa 2030”? W niej nawet nie wspominam o marketingu terytorialnym (no może gdzieś jednym zdaniem). Raczej nie znajdziecie w niej nic o personal brandingu. Ale na pewno przeczytacie w niej dużo a aktualnych trendach w komunikacji marketingowej: wideo, content marketing, mobile, big data, personalizacja, wyszukiwarki, internet rzeczy, VR.

Personalizacja i automatyzacja to jedne z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz. Jak będzie można to osiągnąć? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale wiele inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0” – to krótki opis z okładki książki.

Hasłem przyświecającym całej książce jest jednak ciągła i dynamiczna ZMIANA.

Znaczna część książki poświęciłem na publikacje moich rozmów z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations.

W książce znajdziecie rozmowy z: Jakubem Bierzyńskim, Sebastianem Hejnowskim, Pawłem Kastorym, Norbertem Ofmańskim, Włodzimierzem Schmidtem, Markiem Staniszewskim, Paweł Trochimiukiem i Tadeuszem Żórawskim.

Wszystkim moim rozmówcom dziękuję za poświęcony mi czas.

Zaś Tobie, Drogi Czytelniku, życzę przyjemnej lektury!

Już teraz, w przedsprzedaży, książka jest dostępna pod tym linkiem>>>

Robert Stępowski

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.