Prev Next

Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego cz. 1

„Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego cz. 1″
Pod red. Roberta Stępowskiego
Data wydania: 2011
Cena: 35 zł
Oprawa miękka.
Książka stanowi kompendium wiedzy nie tylko prezentującej dobre przykłady zrealizowanych już przez samorządy projektów marketingowych. Pokazujemy w niej przede wszystkim jak przebiegał proces ich realizacji, na jakie trudności natrafiały agencje pracujące dla samorządów i jak je rozwiązywano.
SPIS TREŚCI:
Radosław Zawadzki
Mazury Cud Natury
dr Monika Hajdas, Maciej Dolata
Branding miast – szerszy punkt widzenia
Artur Żyrkowski
Ustawodawca chciał dobrze…
Anna Nowak
Jak zbudować markę województwa
Jacek Sadowski
Spójna strategia marki miasta, receptą na kadencyjną rzeczywistość
Piotr Wachowicz
Jak skutecznie wdrażać strategię marki miasta
Ryszard Grobelny
Sukcesy budują wizerunek lidera
Szymon Sikorski
Miasto dla obywateli. Obywatele dla miast
Sebastian Hejnowski
Odpowiednie media do odpowiedniego komunikatu
Robert Stępowski
Media Relations: Dziennikarz to nie wróg, tylko mu czasu brak
dr Bartłomiej Walas
Synergia poprawia efektywność
Łukasz Wilczyński
Jak z „Polski Wschodniej” zrobić „Piękny Wschód”
Adam Kałucki, Marek Tobolewski
Miasta i regiony z pomysłem na siebie (zestawienie big idei wybranych samorządów)
O promocji samorządowi liderzy
Wydatki wybranych miast i województw na promocję w ostatnich 3-4 latach
Jak zamówić książkę?
1) Dokonaj wpłaty 35 zł (+5 zł koszty przesyłki) na poniższe konto:
ROSTER
ul. Kazimierza Wielkiego 32/1
96-200 Rawa Mazowiecka
Nr konta: 90 2490 0005 0000 4500 3740 9815
2) Wypełnij formularz znajdujący się poniżej.
a) Jeśli jesteś osobą prywatną możesz w miejsce NIP wpisać „—” (kreski).
b) Jeśli kupujesz książki na firmę lub urząd podaj dokładnie takie dane, które mają zostać umieszczone na fakturze VAT.

Imię

Nazwisko

Ulica

Kod pocztowy

Miejscowość

E-mail

Telefon

NIP

Uwagi (wypełnij jeśli adresy do wysyłki i faktury są inne):

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.