Prev Next

„MarketingMiejsca.com.pl”. Mały magazyn z dużym zasięgiem

Mój tekst z Rzeczpospolitej 1.08.2014r.

Mój tekst z Rzeczpospolitej 1.08.2014r.

Ogromnie cieszy, kiedy stworzony przez jedną osobę, mały magazyn o marketingu terytorialnym „MarketingMiejsca.com.pl” pojawia się na łamach „Rzeczpospolitej” i jest cytowany w wielu innych miejscach.

Od 2008 roku nieprzerwanie prowadzę serwis internetowy www.MarketingMiejsca.com.pl, a od jesieni 2013 roku wydaję także papierową gazetę „MarketingMiejsca.com.pl” (teraz już elegancko wydany magazyn).

Magazyn ma nakład tylko 5 000 egz. Jego wyjątkowość polega na tym, że jest bezpłatnie wysyłany do osób związanych z samorządem, reklamą, turystyką i mediami, a przy tym cały czas dbam, aby zachować jak najwyższą jego wartość merytoryczną.

Jest i mały mankament z tym związany. To ja muszę się martwić o finanse. O to, czy uda mi się sprzedać tyle reklam, aby pokryć koszty: druku, składu i wysyłki. Sam za swoją pracę redakcyjną, ani związaną z magazynem, ani serwisem internetowym, nie pobieram nawet 1 zł wynagrodzenia.

Zaznaczam także, że w magazynie nie publikujemy przedruków z serwisu internetowego. Na newsy w magazynie poświęcamy tylko jedna stronę. Na kolejnych 50 stronach publikujemy teksty specjalnie przygotowane do wydania papierowego.

Być może nie wszyscy o tym wiedzą, ale gazeta nie jest sponsorowana przez żaden potężny koncern mediowy, albo grupę kapitałową, czy nawet z funduszy Unii Europejskiej. Jeśli uda mi się pozyskać reklamodawców, to nie dokładam z własnych oszczędności. Jeśli jednak z reklam uzbieram zbyt mało… to chyba sami wiecie :-)

PRZECZYTAJ: O pracach magisterskich z marketingu terytorialnego>>>

O ostatnim numerze magazynu „MarketingMiejsca.com.pl” napisała „Rzeczpospolita” – tzn. ja dla „Rzeczpospolitej”, ale w papierowym wydaniu tego dziennika tekst został opublikowany.

Ponadto wzmianki pojawiły się w: Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl, samorzad.lex.pl, Gazecie Wyborczej w Szczecinie, Poznaniu i Wrocławiu, Dzienniku Zachodnim, Radiu Merkury, Wiadomościach Turystycznych oraz wielu innych lokalnych serwisach internetowych.

To właśnie na tym polega siła branżowych gazet i serwisów, że wielu dziennikarzy je czyta, inspiruje się, wykorzystuje najciekawsze dane w swoich materiałach.

We wrześniu już kolejny numer magazynu „MarketingMiejsca.com.pl”. Zapraszam do współpracy. Także tej reklamowej :-)

Obiecuję, że już niebawem napiszę o kolejnej marketingowej niespodziance. A może nawet dwóch.

Robert Stępowski

Chcesz wydać książkę na zasadzie self-publishingu i nie wiesz jak to zrobić? Napisz do mnie. Chętnie Ci pomogę>>>

Wiadomości Turystyczne sierpień 2014 r.

Wiadomości Turystyczne sierpień 2014 r.

 

Magazyn "MarketingMiejsca.com.pl" nr 3.

Magazyn „MarketingMiejsca.com.pl” nr 3.

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.