Prev Next

Dwie książki o marketingu w ciągu roku

Dwie książki o marketingu.

Dwie książki o marketingu.

Dziś ważny dzień dla Polski – wybory samorządowe. Za trzy dni bardzo ważny dzień dla mnie – w księgarniach pojawi się moja kolejna książka „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”.

Jak zapewnia Wydawnictwo Słowa i Myśli, które wydało moją najnowszą książkę, w najbliższych dniach odbędą się konkursy i różnego rodzaju działania promocyjne, dzięki którym będzie można otrzymać lub kupić „Promocję marki. Poradnik dobrych praktyk” wraz z moją książką o marketingu miejsc „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów”.

Zaglądajcie zatem na www.slowaimysli.pl, ale także na mój profil na Facebooku, będę starał się na bieżąco informować, co zrobić, aby wygrać lub kupić dwie książki w cenie jednej.

Książka o marketingu terytorialnym ma 200 stron i sztywną oprawę, zaś „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” 240 stron i miękką oprawę.

O czym pisałem? Bardzo szeroko o reklamie, komunikacji i budowaniu marki. W książce znajdziecie wypowiedzi wielu ekspertów (głównie praktyków marketingu i PR-u) oraz rozmowy z doskonale znanymi blogerami, z którymi rozmawiam o tym jak zbudować osobistą markę, dzięki blogowaniu lub vlogowaniu.

Być może coś z rynku wydawniczego przegapiłem, ale szczerze przyznam, że nie znam książki polskiego autora, który poświęciłby w swojej publikacji tyle miejsca co ja personal brandingowi, ale i blogowaniu. W książce znajdziecie oczywiście również rozdział poświęcony marketingowi terytorialnemu z obszernym fragmentem dotyczącym city placement, czyli lokowaniu miast i atrakcji turystycznych w filmach oraz serialach.

W książce nie ma zbyt wiele teorii, ale za to jest bardzo dużo praktycznych wskazówek i przykładów.

I już więcej nie będę sam opowiadał o swoich książkach, bo to tak trochę głupio. Ale cieszę się jak dziecko, dlatego postanowiłem napisać o tym co udało mi się wydać w tym roku.

Był to ciężki rok. Bez urlopu, wyjazdu. Bez odpoczynku. Dwie książki, trzy numery magazynu „MarketingMiejsca.com.pl”, a także kilka numerów mojej gazety lokalnej „KochamRawe.pl”.

TU MOŻNA ZAMÓWIĆ MOJĄ NAJNOWSZĄ KSIĄŻKĘ „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”>>>

Książkę „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” można kupić tylko w Księgarni Naukowej przy ul. Solidarności (i Grójeckiej) w Warszawie.

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.