Prev Next

Dotrzeć z komunikatem do 98% grupy docelowej – bezcenne

Raport "Miasta prestiżowych eventów".

Raport „Miasta prestiżowych eventów”.

Jak skutecznie dotrzeć do grupy docelowej? Jakich narzędzi użyć? Ile wydać pieniędzy, aby komunikacja była efektywna, a przy tym nie przeinwestować i nie doprowadzić się do bankructwa?

Powyższe pytania zadaje sobie wiele osób odpowiedzialnych za komunikację marketingową.

Oczywiście, aby na nie odpowiedzieć musisz znać swoją grupę docelową, czyli potrafić jak najlepiej określić grupę, do której chcesz dotrzeć ze swoimi usługami i produktami.

Moją grupą docelową są samorządy, a właściwie ich liderzy (prezydenci, wójtowie, burmistrzowie, starostowie, marszałkowie), a także osoby kierujące wydziałami i departamentami promocji ewentualnie także turystyki, czy kultury.

Pod koniec ubiegłego roku otrzymałem propozycję przygotowania dużego raportu „Miasta prestiżowych eventów”. Propozycja przyszła od Pisma Samorządu Terytorialnego „Wspólnota”, które jest kupowane i co najważniejsze czytane, przez 98% samorządowców.

Poza tym, że jestem autorem tego raportu, pod nim pojawiła się też ramka z krótką informacją o mnie i tytułami moich książek poświęconych marketingowi terytorialnemu („Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” i „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk„).

Raport ukazał się 20 grudnia 2014 roku w Piśmie Samorządu Terytorialnego „Wspólnota”. Poniżej kilka zdjęć i wideo.

Robert Stępowski

Raport "Miasta prestiżowych eventów".

Raport „Miasta prestiżowych eventów”.

Raport "Miasta prestiżowych eventów".

Raport „Miasta prestiżowych eventów”.

 

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.