Prev Next

Ambient, czyli krótka rzecz o NIKE i MasterCard

To jest najkrótszy wpis na tym blogu. W ten sposób udowadniam, że treść to nie tylko tekst, ale także obraz, choć w obecnej epoce obrazowej, powinienem napisać, że to przede wszystkim zdjęcia.

Poniżej chciałem Wam pokazać przykłady dwóch działań ambientowych. Buty firmy NIKE można oglądać w przejściu podziemnym obok stacji Metro Centrum w Warszawie (wraz z historią firmy).

Reklamę MasterCard zobaczycie natomiast odwiedzając Złote Tarasy (także w Warszawie). Szukać długo jej nie będziecie, jeśli tylko na wyższe poziomy galerii wybierzecie się schodami ruchomymi.

Nie wiem co o tych kampaniach myślicie. Mi się podobają, zwłaszcza to, jak została zaprezentowana historia marki NIKE.

Miłego oglądania.

PS: Miałem mały problem z kategorią, w której powinna zostać opublikowana ta notka. Bo de facto, powinna ona zostać opublikowana na www.MarketingMiejsca.com.pl, gdzie od niedawna istnieje odpowiedni dział :)  

PS2: Chętnie dowiem się czegoś więcej o tych kampaniach, więc jeśli czytają ten post osoby odpowiedzialne za ich realizcję/kreację/koncepcję… proszę o kontakt.

Robert Stępowski

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.