Prev Next

10 (czyli 11) książek o marketingu na Boże Narodzenie, których być może nie udało Ci się przeczytać w ciągu roku

10 książek o marketingu (biznesie), które warto przeczytać

10 książek o marketingu (biznesie), które warto przeczytać

Jeśli zajmujecie się marketingiem (szeroko rozumianym), to na pewno w czasie roku nie mieliście czasu, aby przeczytać wszystkie – ciekawe – książki, które ukazały się w mijającym roku na polskim rynku. Przedstawiam więc moją listę (11-stu, czyli w praktyce 14-stu) rekomendowanych książek, po które bez wątpienia warto sięgnąć w czasie świąt Bożego Narodzenia 2015 i przerwy świątecznej (jeśli taką posiadacie).

Kolejność wymienionych książek jest zupełnie przypadkowa. Wszystkie są warte uwagi, a to ile uwagi im poświęcicie, zależy już wyłącznie od Was – Drodzy Czytelnicy.

1) Rajat Paharia „Lojalność 3.0

2) Barbara Stawarz „Content marketing po polsku”

3) Jacek Kall „Branding na smartfonie”

4) Marcin Zaremba „Mobile dla menedżerów”

5) Viktor Mayer-Schonberger, Kenneth Cukier „BigData”

6) Jarek Szczepański „Strategiczny brand marketing”

7) Joanna Malinowska-Parzydło „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

8) Jacek Pogorzelski „Marka na cztery sposoby”

9) Patrycja Korpacka, Andrzej Zdanowski „Sięgaj dalej”

10) Marek Skała „Manipulacja odczarowana! 777 skutecznych technik wpływu”.

11) Gary Vaynerchuk „W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Nie byłbym sobą, gdybym nie dorzucił bonus w postaci moich książek z 2015 roku:

Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Jak osiągnąć sukces. Twoja marka jest warta więcej niż Ty!

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” (wydanie II rozszerzone i poprawione).

Ja zaś na Boże Narodzenie zabieram ze sobą książkę Jacka Pogorzelskiego „Marka na cztery sposoby”. Przyznaję się. Kupiłem ją. Otworzyłem. Zamknąłem i odłożyłem na „lepsze” czasy. Święta, to właśnie taki okres, w którym można w spokoju poczytać. Czego sobie i wszystkim Czytelnikom tego bloga życzę :)

Robert Stępowski

Robert Stępowski

Z pochodzenia rawiak z zamieszkania warszawiak. Serce, duszę i cały wolny czas oddałem pisaniu w październiku 2000 roku i tak jest do dziś. Pierwszym moim opublikowanym tekstem był wywiad z Ryszardem Rynkowskim. Później zakochałem się także w marketingu miejsc. Żyję tym co robię. Robię to czym żyję.

Lubię pisać o tym, na czym się znam. Dlatego ten blog poświęcony jest mediom, tym tradycyjnym i społecznościowym, content marketingowi i brandingowi personalnemu. Często pojawiać się tu będą także tematy z szeroko rozumianego obszaru lifestyle.

czytaj więcej...

Najpopularniejsze tematy

  • Zamów książkę

    Wszystkie opublikowane na blogu TrescJestNajwazniejsza.pl materiały są własnością Roberta Stępowskiego. Jeśli chcesz je wykorzystać skontaktuj się z autorem.